Re: Artop Electronic Corp AEC6710 SCSI-2 Host Adapter

On Sat, 09 Oct 2004 11:51:39 +0200, Mogens Valentin wrote:

> Ehhm... til at interface scsi-2 devices? Det er jo en scsi-2 controller...
Det havde jeg luret:-)
Det er sådan en færdigbygget kasse fra Compaq - Evo et eller andet P4,
men der er mig bekendt intet scsi relateret hardware i maskinen, så
derfor undrer jeg mig lidt over, at en hardware scanning afslører, der
skulle være en scsi enhed i boksen. Kunne det være til noget sata?

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Get my public GnuPG keys:
mir <at> datanom <dot> net
http://keyserver.veridis.com:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE501F51C
mir <at> miras <dot> org
You may worry about your hair-do today, but tomorrow much peanut butter will
be sold.