Re: BSD vs Linux.

On Fri, Oct 15, 2004 at 02:11:53 +0200, jesper wrote:
> Hej liste.
> Hvad gør, hvis noget, freeBSD (eller de andre bsd varianter) bedre en linux?
> Det er ikke desktop delen, det er jeg klar over men er det et bedre server sys
> end de linux'er der IMHO er gode til serving debian og slack, og hvorfor?

Du må skrive fordele/ulemper op, og så se hvad det er du har brug for.
Om noget er bedre/dårligere er vanskeligt at vurdere uden at
kende dine behov, og hvor meget "unix" erfaring du har i forvejen
eller hvor meget tid og kræfter du vil bruge på at lære "unix".

jeg syntes ikke det giver mening at diskutere hvilken
linux distribution er bedst eller hvilke alternative OS der er bedre.

Måske behovet kun er Mac med OS-X ?

--
mvh Frank Damgaard  |