Re: IExplorer under linux.

fre, 2004-10-15 kl. 00:03 skrev Martin Jochimsen:

> Det fungerer ikke rigtigt...endnu!
> IE vil gerne installere noget java først.
> Jeg er ret ny linux-bruger, og er der noget jeg har lært (også efter at
> have læst i det forum), så er det, at INTET er umuligt!!!  :-)

Så vidt jeg huske fra CrossOver's mailliste, så er det ikke muligt at
installere den virtual java, som IE så gerne vil have at man gør ....

Jeg kører IE 6.0 SP1 på dansk uden problemer. Man skal bare downloade
IE6setup.exe (den danske version selvfølgelig) fra MS's hjemmeside, og
så installere det som "unsupported software". Det er en fil på godt og
vel 500Kb, som ved installering henter 17-18Mb via din
internetforbindelse.

Det samme gør sig gældende, hvis man har installeret OfficeXP (hvorfor
skulle man det vil nogen måske spørge) fra CDROM i en dansk udgave. Så
kan man ikke ikke installere SP1 og SP2 direkte fra CrossOver, da den
vil hente den engelske opdatering. Her skal man også downloade de to SP
(dansk) og installere dem som "advanced install".

--
                           Med venlig hilsen

                                 Anders