Re: debian - hvor mange cd'er

> Jeg kikker her:
>
> http://cdimage.debian.org/pub/weekly/torrents/i386/
>
> Hvormange skal jeg downloade for at kunne installere et grundlæggende
> debiansystem, nok til at jeg kan kompilere en kerne...
>
> --
> peace, love & harmony
> Atte
>
> http://www.atte.dk

Det kommer vel an på vilken distribution Du køre med nu. Om det kun er til
update eller
forfra  ?

Formodenlig efter hvad jeg kan se , så skal Du ha de første 2 så er det nok.
Skal Du opdatere så skal Du oxo downlodad session no 7 for af kunne
installere
atp- get  af  kernel funktionerne . Processen vil så anbefale en Potatos
fra disk no 2 også
skulle Du kunne spille ind på resten af pakke valget !!

( tag det dog lidt i forebehold det jeg siger, for jeg er sgu ik nået
længere i min
install process m. debian Woody )

Håber Du kan bruge d, til noget ?

Med Venlig Hilsen.