Re: htdig og HTML-entities

Jesper Krogh <jesper@xxxxxxxx> writes:

> Dette er _ikke_ en løsning på problemet, men jeg ville nok kigge på:
> http://www.mnogosearch.org/

Tak for tippet - det vil jeg kigge videre på, hvis jeg ikke finder en
løsning på mit problem. Bortset fra de par ting jeg har problemer med
lader htdig ellers til at virke ganske glimrende, og jeg har endda
fået lavet en template, så outputtet passer rimelig godt med det site
den skal fungere som søgemaskine for.

> I stedet for htdig, hvis jeg var dig. Alene release-dates på htdig,
> syntes jeg giver et faresignal:

Det synes jeg til gengæld ikke så længe der stadig kommer nye
versioner i ny og næ. htdig er gammelt og rimelig gennemtestet, så er
det vel OK at der ikke kommer nye versioner hver dag.

--
Jacob - www.bunk.cc
What ever happened to happily ever after?