Re: to sed problemer

Tak for hjælpten Johnny

Nu skulle jeg da vidst have fået informationer så jeg har
noget at prøve mig frem med.

til Frank Damgaards kommentar omkring news:news.sslug.dk
så ved jeg det godt, men problemet er at jeg ikke har min
egen internet adgang og bruger bibloteker osv. og her er
der sjællent en newsreader eller i hvertilfælde vil det
tage mig tid at sætte den op hver gang så jeg bruger post
arkivet med de begrænsninger det nu engang giver og det
fungerer jo ret godt måske med nogle få timers forsinkelse.

>Jeg har et link til julekalenderen i 2001 hvor du
>med AWK kan gøre omtrent det øsnkede.

Jeg vil da gerne have det. Jeg har tænkt mig at bruge sed,
men jeg er da stadig nysgerrig og det hjælper på, at tingene
bliver forståelige når jeg ser dem igennem et konkret
problem som jeg selv står med.

Endnu engang tak for hjælpen.
MVH Mikkel