php's mail-funktion og "Return-Path"

Hejsa

Min mailer funktion i php, som bruger php's mail har åbenbart ikke magt til at ændre Return-Path, den vedbliver at være "apacke@xxxxxxxxxx", hvor domain.com er det det faktiske domæne jeg sender fra. Jeg har følgende et sted (sammen med en masse andre headere):

	$headers .= "Return-Path: ".$return."\n";

Og senere:

	mail($to,$subj,$msg,$headers)

Jeg gætter på problemet er at Return-Path skal sættes et sted i apache's opsætning.

1) Hvor retter jeg Return-Path?

2) Hvad vil være et meningsfuldt Return-Path? Skal det blot være en valid email? Er det smartest at sætte en seperat konto op til dette brug? Er det korrekt at den udelukkende anvendes hvis mails bouncer?

På forhånd tak...

--
peace, love & harmony
Atte