Re: News proxy Server

Jacob Bunk Nielsen <sslug@xxxxxxx> writes:

> Jeg ved ikke lige hvilken af vores peers der holder til i Australien,
> men jeg har netop sat en peering op med en ISP i Hong Kong.

Jeg udveksler news med australien. Jeg ved ikke lige hvorfor det ikke
står på listen. Det er ikke hvergang jeg lige husker at prikke til kas
og det er ikke hver gang jeg prikker at jeg prikker hårdt nok til at
kas retter listen.

--
 Peter Makholm     |  Det sae banken osse: Hvis du overhovet vil have noen
 peter@xxxxxxxxxxx |  glæde af din fremtid ska du ikke vente til i morgen.