Re: Grammofonplader

Takker for alle input. Om ikke andet er jeg blevet forvirret på et højere
niveau :-)

Jeg forstår det sådan at jeg sætter pladespilleren i min forstærker og
forbinder udgangen til båndoptager (kassette, men det er vel det samme?) med
PC'ens linieindgang. Jeg har vist nok et kabel af den art liggende et sted.
For ikke at brænde noget af, hiver jeg alle stik ud af stikkontakterne først.

Er det korrekt?

--
Kaare Rasmussen            --Linux, spil,--        Tlf:        3816 2582
Kaki Data                tshirts, merchandize      Fax:        3816 2501