Re: hænger under boot

Jacob Sparre Andersen skrev:

> Ved at prøve dig frem - eventuelt med nogle kvalificerede gæt.  Jeg
> vil tro at problemet er en kombination af at den indlæser et
> USB/Bluetooth-modul og at den forsøger at initialisere
> Bluetooth-systemet.

Det forsøgte vi også i Roskilde at undersøge, men kom ikke til noget
resultat.
Jeg fandt dog udaf at hvis jeg bootede med en anden kerne, så forsvandt
problemmet også. Hvilket jo sådanset også er nogenlunde rimeligt,,,

> Prøv at se om der bliver startet nogle Bluetooth-ting automatisk, når
> du starter systemet.

Jeg forsøgte mig med at slette den syge kerne m.m. med urpme¹ men pga en på
det tispunkt stor belastning på netværket viste den at det ville tage 3+
timer for at hente en ny kerne.
Så i med en 10.0 DVD (kunne ikke framskaffe en 10.1 CD/DVD) og så lykkes det
at få installeret det der var blevet slettet, så nu køre maskinen igen,,,

¹ for dem der ikke kender så  meget til Mandrake, så er det Mandrakes RPM
program til at slette pakker, hvor urpmi installere dem.

--
Med venlig hilsen

Ivar Madsen