Re: Suse 9.2 - nyt grafikkort

Mht. XF86Config kontra xorg.conf - i min Suse er sidstnævnte et link til den første ?????????????

Det er sikkert fordi du har haft nogen nyere programmer der gerne vil læse xorg.conf istedet for XF86Config. Det har jeg bl.a. prøvet at Project Looking Glass gerne ville have, men jeg skal ik lige kunne sige om det er derfor.

Da jeg ikke rigtigt kan bestemme mig for hvor meget jeg vil smide efter et sådant kort, har jeg fundet mit 'gamle' Matrox G550 kort frem - og det spiller også, men ikke med helt så mange farver - det har 'kun' 32Mb ram - men jeg kan da bruge begge skærme igen. :-D

Også weird at den pludselig holder op med at fungere blot pga en kernel update...

Claus