Re: Forbedre cygwin/X performance?

On 11 Nov 2004, Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Tjah. Som du spørger, får du svar.

Hmm. Jeg spurgte jo om cygwin/X performance ;-)

> Jeg er iøvrigt enig med dig i at det er lidt mystisk at netop dén
> emacs har problemer.  Kan du eventuelt kaste lidt lys over hvordan du
> harlavet den, og hvilke omgivelser den lever i?

Den hører bare med til cygwin. Den lever i en w2k kasse... men jeg tror
det er X kommunikation (over ssh) der generelt er meget langsom - jeg
forstår bare ikke hvorfor!

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
The Bible tells us to be like God, and then on page after page it describes