Re: python som modul i apache

On Sat, 13 Nov 2004 20:30:39 +0100, Atte André Jensen wrote:

> Jeg kommer fra sslug.programmering hvor jeg er blevet bjort opmærksom på
> at min apache sikkert ikke kører python som modul. Men hvordan checker
> jeg det og i givet fald ændrer det? Her er min phpinfo:
> http://www.atte.dk/phpinfo.php

phpinfo() fortæller om PHP (og lidt om Apache, men ikke meget).

Apache har sit eget system til at fortælle om konfiguration osv. Hvis
funktionen er slået til, og der er givet adgang til, at man kan tilgå
den (sker i httpd.conf), så kan den typisk findes på
http://servernavn/server-info/

- Men så langt behøver man vist ikke gå i dit tilfælde:

[troels@asus ~]$ curl --head http://www.atte.dk/
HTTP/1.1 200 OK