Re: 3 eller ej.

On Wed, 17 Nov 2004, Michael Bernhard Sørensen wrote:

> Hej derude.
>
> Jeg har kigget mig lidt varm på en 3 telefon(Motorola A1000). Det store
> spørgsmål er om det er værd at gå efter. Dens OS er Symbian, og ikke
> linux. Men har nogen af jer erfaring med om man kan sync'e med Evolution
> eller lignende email på Linux?

Det tror jeg nok man kan.

> Findes der et linux-baseret IDE til at skrive sine programmer til
> Symbian? Eller skal man skrive til Java?

En bekendt af mig har udviklet en del til Ericsson P800 under Linux. Den
er Symbian, så vidt jeg ved(?)

> Havde Motorola egentlig ikke meldt sig ud af Symbian samarbejdet og
> satset på Linux? I det hele taget er der afgjort for lidt Linux i de
> tilgængelige PDA'er. Hvor bliver Sharps Zaurus af i Danmark?

Zaurus'en er død.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd

                                   --Kristian Wilson, Nintendo, Inc, 1989