belkin F5D6050y wlan

Hejsa

Jeg har købt et Belkin F5D6050y usb wlan-kort, men jeg kan ikke få det til at virke. Er der nogen som kender dette kort og kan sige om det er muligt eller ej.

Jeg har prøvet at kompilere atmel (som det virker som om kortet er baseret på) ind i kerne 2.6.9, men kortet dukker ikke op under ifconfig (eller iwconfig). Ved godt det er lidt sparsom info, men er der nogen som kan hjælpe mig videre, og evt sige hvad for noget info jeg skal skrive her for at få hjælp?

Noget af det jeg er i tvivl om er hvordan jeg finder ud af om det i virkeligheden er baseret på et helt andet chipset...

På forhånd tak for al feedback!

--
peace, love & harmony
Atte