Re: Problemer med at kopiere en CD

On Friday 19 November 2004 13:39, Torben Andersen wrote:
> To måske lidt ugennemtænkte indspark:
>
> 1) Der er problemer med kerne 2.6.8 og 2.6.9 og cdrecord. Det skulle
> være umuligt at brænde musik.

Det har jeg set nævnt et sted på nettet, så jeg må jo enten compilere en
tidligere kerne, eller vente og se hvordan det går med 2.10'eren.

> 2) Jeg har fået de mest mystiske softwarefejl, når noget hardware var
> brændt af (kører nu med den 4. brænder...). Du kan prøve at låne en
> brænder for om muligt at reproducere fejlen.

Jeg tror nu ikke min brænder er brændt af, og desuden fik jeg de nævnte fejl,
da jeg prøvede at læse fra mit alm. CD-ROM drev, som ellers virker fint.

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  jens@xxxxxxx

Wit n. The salt with which the American humorist spoils his intellectual
cookery by leaving it out.
                              -- Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary