Re: IBM X31 eller X40 ?

I sslug.teknik, skrev Klaus S. Madsen:

>  Har du prøvet med:
>
>  http://savannah.nongnu.org/projects/tpb/
>
>  Det skulle kunne håndtere bla. Thinkpad knappen... Om det kan det på din
>  Thinkpad ved jeg ikke, men det virker på R40 o.lign.

Hvis jeg skal være helt ærlig, så har jeg end ikke søgt på google efter
det. Det havde bare så lav prioritet at det aldrig er blevet til.

Jeg skal så også sige at jeg havde aldrig troet at jeg ville blive så
glad for en bærbar computer, som jeg er blevet for denne IBM.

Jesper

--
./Jesper Krogh, jesper@xxxxxxxx
Jabber ID: jesper@xxxxxxxxxxxx