switchbox til tastatur/mus/skærm

Jeg ønsker at bruge den bærbare med den stationæres tastatur/mus/skærm og kunne skifte mellem computerne i tændt tilstand. For at gøre det sværere, har min bærbare kun PS2 stik til musen, men ikke til eksternt tastatur, så tastatur/mus må køre USB fra switch til computere.

Er der nogen problemer med en standard switch; eks. http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=800278 <http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=800278>. Den kan tage et PS/2 tastatur/mus og en monitor og som input have to computere med to USB forbindelser og to VGA udgange.

På forhånd tak for hjælpen.

MVH Torben

--
"It's trivial to make fun of Microsoft products,
but it takes a real man to make them work,

Follow ups