Re: MIT CD-ROM drev låser

On Tuesday 23 November 2004 14:49, Kristian Kallenberg wrote:

> Jeg ved at man ikke kan brænde en CD som almindelig burger under kerne
> 2.6.8,

OK, det jeg har hørt er at det kræver at man sætter det rigtigt op.  :-)

> men det virker fint under kerne 2.6.9 Både med musik og data
> CD'er. Jeg brugte k3b til at brænde nummeret.

Hmmm, forfatteren til k3b siger selv at det ikke kan lade sig gøre at brænde
en musik CD både under kerne 2.6.8 og 2.6.9. Så han vil nok meget gerne høre
fra dig, om hvordan du har fået det til at virke.

> Hvilken kerne kører du på?

En 2.6.8 kerne, med en enkelt custom ting: Den scanner for multiple LUNs på
alle SCSI drev.

Jeg går og venter på 1n 2.6.10 kerne i håb om at man kan brænde musik CD'er
under den. Du er den første der har sagt at det er muligt at brænde musik
under 2.6.9.

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  jens@xxxxxxx
When God endowed human beings with brains, He did not intend to
guarantee them.