Re: xsane kan ikke finde min scanner

On Wednesday 24 November 2004 05:10, Gert Holtoft wrote:

> Har du prøvet kommandoen: ptal-init setup  (som root ) ??

Ja, og den fandt også min scanner, og fik den sat op som
"mlc:usb:HP_PSC_2175_scanner", men det hjalp ikke på at få xsane og scanimage
til at finde den.

Det skal siges at jeg har prøvet at scanne under Windoze, og det virker. Så
selve scanneren er i orden.

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  jens@xxxxxxx
When the going gets tough, the tough get duct tape.