Re: xsane kan ikke finde min scanner

On Friday 26 November 2004 09:33, Mogens Jaeger wrote:
> Jeg har siddet og søgt lidt på din scanner, og det første jeg stødte på,
> er følgende fra ~/sane-backends-1.0.15/doc/descriptions-external/hpoj.desc:
> :comment "This backend isn't included because the authors of hpoj want
> to keep the backend together with the rest of the hpoj project. See the
> hpoj website for the latest releases."
> Jeg er ikke helt klar over den dybere mening med dette :-\

Jeg ved heller ikke hvorfor de gør det på den måde. Men så vidt jeg kan finde
ud af, så har jeg hpoj 0.91 installeret på min maskine. Og da jeg kan skrive
ud, så må hpoj også kunne finde min printer/scanner, da det er hpoj der står
for kontakt til både scanner og printer delen. Men det undrer mig, at der
ikke er en man side for sane-hpoj. Det må jeg hellere kigge på efter
weekenden.

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  jens@xxxxxxx
There are a number of mechanical devices which increase sexual arousal,
particularly in women. Chief among these is the Mercedes-Benz 500SL
convertible.
                                                         -- Lynn Lavner