Re: xsane kan ikke finde min scanner

Så er det ihvertfald ikke min metode, der kan løse problemet. Hvilken dist. kører du ?

MVH Torben

Jens Bang wrote:

On Thursday 25 November 2004 16:48, Gert Holtoft wrote:
Torsdag den 25. november 2004 16:26 skrev Jens Bang:
On Thursday 25 November 2004 13:16, Torben Andersen wrote:
Inden vi går for vidt: prøv lige som root.
Øh, prøv hvad som root?
Starte xsane feks ;-)

Det har jeg prøvet. Det virker ikke, hverken scanimage eller xsane kan finde min scanner. Heller ikke selv om jeg starter dem som root. Men sane-find-scanner finder helt fint, uden problemer.

--
"It's trivial to make fun of Microsoft products,
but it takes a real man to make them work,