Re: Lave en iCalendar i Evolution?

On Fri, 2004-11-26 at 02:03 +0100, Christoffer Kjølbæk wrote:
> Hejsa
>
> I Evolution 2.0 er der en funktioner der hedder "Udgiv
> ledig/optagetinformation". Jeg har søgt på Google og Ximian uden det
> store held.
>
> Jeg har prøvet at skrive ftp://localhost/ i udgivelsessted, men når man
> trykker Udgiv, sker der ikke det store.
>
> Er der nogle der kender og har brugt denne funktioner?

Jeg går udfra at du mener at tilføje en iCalendar til Evolution som fx.
http://www.sslug.dk/adict/ical.php

1) Du skal højreklikke på en eksiterende kalender
2) Vælge new calendar
3) Derefter vælger du "On The Web" i Type, og så burde resten være til
at finde ud af.

Ellers hvis at du vil udgive din egen information skal du kigge på
http://jical.sourceforge.net/

Er der andre end mig der er træt af at Novell har fjernet Executive
Summary for at undgå overlap med Gnomes funktionalitet. Nu er det jo
ikke alle Evolution brugere, der bruger Gnome. De kunne bare have det
som en option/et plugin (Novell Evolution er jo et plugin, det burde
være muligt med et summary plugin).