Re: Courier IMAP

"Asbjørn Sloth Tønnesen" <sslug@xxxxxxx> skrev i en meddelelse
news:1101681279.28730.17.camel@localhost...
On Sun, 2004-11-28 at 17:36 +0100, Allan Kok wrote:
> Hej,
>
> jeg har sat Postfix, Mysql og Courier-Imap op efter denne tourial
> http://workaround.org/articles/ispmail/ p en dabian.
>
> Jeg kan godt sende en mail, via telnet p server, til den ene bruger jeg
> har
> oprettet, men jeg kan ikke logge p via imap eller pop3, for at hente
> mailen. Men jeg syntes ikke rigtig jeg fr nogen fejl meddelse der siger
> mig
> noget.
> Jeg fr denne i /var/log/mail.info:
> Nov 28 17:21:16 debiantest courierpop3login: Connection,
> [...]

Der er en fejl i sarge artiklen, jeg ved ikke om den også er i stable
udgaven som du følger.
http://www.sslug.se/emailarkiv/netvaerk/2004_03/msg00279

Jeg har via telnet sendt en mail til serveren, og der ligger en fil der hvor
jeg forventede den skulle, så jeg vil mene at Postfix har modtaget mailen.

Men jeg kan ikke via IMAP eller POP3 logge på for at hente mailen!

mvh
Allan