Hvorfor skriver min printer ikke?

Jeg har en HP PSC 2175 kørende under KDE. Den er installeret i KDE Printing
Manager, og jeg har tidligere skrevet ud på  den fra OpenOffice Writer. Men
når jeg nu prøver at skrive ud den fra OpenOffice Calc, så bliver jobbet godt
nok lagt i kø (Queued), men det bliver ikke skrevet ud. HVad kan der være
galt? Og hvor kan jeg se hvad der er galt?

Inde i Printing Manager på Information fanabladet for printeren står State til
'Stopped (accepting jobs)'. Og hvis jeg går ind på Jobs fanebladet og klikker
på Job IPP Report, så står job-state til 0x3, og job-state-reasons står til
printer-stopped.

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  jens@xxxxxxx
I may be schizophrenic, but as least I have each other.

Follow ups