Re: NVidia kernel til Mandrake 10.1

On Sun, 5 Dec 2004, Anders Drejer wrote:

> Jeg har valgt den der bare hedder Nvidia-kernel-6111 og det virker. Jeg
> måtte dog selv ind og rette "nv" til "nvidia" i X11 config filen.

Nu du siger det: Jeg er rimeligt sikker på at jeg har brugt control panel
til at installere nv driveren med..

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
Who do you trust? Nobody? Good, let's put Nobody in charge then...

               - The Register on TCPA/Palladium, 20021109