Re: netbank

Kristian Sørensen wrote:
Troels Arvin wrote:

On Sun, 05 Dec 2004 18:44:39 +0000, Kristian Sørensen wrote:

Jeg overvejer selv at skifte til Jyske Bank. Citat fra deres side:

Jeg har prøvet deres netbank, og det virker fint - men du skal dog være opmærksom på, at de er giga dyre med gebyrer!

Det lyder bekymrende, eftersom at jeg har dem som bank. Hvilke gebyrer
tænker du på?

De er flere gange blevet kåret til den dyreste bank her hjemme i dagspressen - de nåede lige at overhale Danske Bank :) For deres unge kunder (mig) starter de med at forærre 600 kr i velkomstgave til brug på gebyrer, bare for at komme igang... _det_ er skræmmende =:-D

Der blev efterlyst konkrete "beviser":
http://www.berlingske.dk/soeg:search=jyske%20bank%20gebyrer