Re: Ændring af KDE's main menu

Jens Bang wrote:

> Jeg kan ikke ændre i KDE's main menu. Jeg har fundet ud af at starte
> menueditoren, men selv om jeg vælger Save fra File menuen, så gemmer den
> ikke mine ændringer. En af mine venner kunne huske at det er fordi KDE som
> default ikek vil lade mig ændre i menuen, men at det bare er en setting
> der skal ændres, så kan jeg gemme. Men han kunne ikke huske hvilken det
> var. Er der nogen af jer der kan hjælpe mig?

Jeg kan godt ændre menuen. Du kan jo som root prøve at give dig selv alle
rettighederne til alle dine filer: K-menu > system > terminal >
terminal-superbrugertilstand. Højreklik på din home-mappe og så skal du
huske at krydse "Ændringer for alle undermapper..."
Hvis du har skiftet bruger eller brugerbibliotek kan der godt være rod i det