Re: SCSI controller disk

On Thu, Dec 16, 2004 at 04:13:39PM +0100, Jesper Berth wrote:

> Ligger svjv også på Knoppix-CD'erne, hvis du har en sådan... :) Kan
> klart anbefales; jeg har selv fundet et par enkelte fejlbehæftede
> ram-klodser på den måde...
>
> Må jeg vist hellere få prøvet, ville sgu være rart hvis det kun er mine
> ram der er defekte

Det er ikke altid at memtest86 finder ramfejlen,
jeg har været ude for dette :(

Jeg opdagede fejlen ved at en sammenligning af meget store ens filer
fejlede (testede over netværk, forskellige hardsdiske, cdrom osv).
Ramklodsen fejlede dog helt ved isætning i andet bundkort (af andet
mærke).

--
mvh Frank Damgaard  |