Re: boot fra usb-stick

Jeg bruger ofte min laptop til at afvikle csound (software synth) live. Dette ville give mig en totalt afskærmet installation som altid virker, uafhængigt af hvad der ligger på hd'en.

Og det er ikke afskærmet nok, at have en særskilt partition med en musik-linux, som du kan vælge som alternativ når du booter???

Jeg tror du vil blive træt af at have en CD du skal opdatere, uanset hvor rewritable den er...

Ellers er alternativet måske en live CD, der automatisk mounter USB sticken, hvor du kan have dine programmer. Det må kunne laves så alt vedr. debian-pakkerne ligger på usb sticken.

--
Kristian