Cyrus/Postfix og OPEN-XCHANGE

Hej, jeg har sat OPEN-XCHANGE op på en SUSE 9.2 server (efter Johns
www.omegadata.no/ox/9.2/ howto). Jeg ved ikke hvor mange her på listen der
har erfaring med denne M$ Exchange killer, men OX kan virkelig anbefales.
Jeg har tidligere kørt den på en maskine baseret på SME Server distro'en
hvor IMAP og SMTP opsætning er meget enkelt via et web-interface. Nu skal
jeg have sat Cyrus og Postfix op på min SUSE 9.2 server (begge er
installeret via YaST og kører uden problemer), men da opsætning ikke er
supporteret af YaST er jeg som Linux newbie lidt på bar bund. Er der nogen
der har erfaring med OX og Cyrus/Postfix opsætning eller alternativt kan
henvise til en simpel guide (i første omgang for Cyrus)? MVH Anders
Rosenbeck