Re: Magisk mord på program

On Sun, 26 Dec 2004, "E. Sjørlund" wrote:

> _MARTHA's GAME_ ( http://www.es-data.dk/martha )
>
> en Linux-klon af IansGame
>
> Patenter:
> Det er under kraftig overvejelse at søge panent på den ide at tegne en
> simpel grafisk figur ledsaget af lyde, med det formål at underholde.

Jeg påkalder mig "prior art", i "Baby Baltazars Baskespil" - distribueret
til en sluttet kreds i 2001, baseret på SDL, med GPL licens!

Og skrevet i C++ med nogen virkeligt funky templates ;-)

Men, OK, den bruger ikke geometriske figurer, blot farveskift - men det er
jo også en slags grafisk figur (måske).

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
Remember, never ask a geek "why"; just nod your head and back away slowly...