Re: delte imap konti

On Thu, 30 Dec 2004 14:17:59 +0100, Kim Schulz wrote:

> jeg har har imap konti på 3 forskellige servere jeg logger på og de har
> alle problemet.
> her er hvad f.eks. pine skriver når jeg forsøger at logge ind:
> [{smtp.cs.aau.dk/ssl}INBOX : Trying to get mailbox lock from process 1504]
> Nogle gange lykkedes det andre gange ikke.
Det er et problem relateret til kombinationen af Pine og Imap. Pine
sætter en lås på hele maildiret/inboxen. Du burde dog kunne åbne
efterfølgende sessioner til din konto, de vil dog kun kunne åbnes i
read-only mode.

Må jeg anbefale mutt i stedet for? Den sætter kun låse på den enkelte
besked, og kun når du prøver at slette en besked en anden mutt
redigerer, vil du få access denied.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen