Re: Sikker deling af filsystem over internettet

On 2005-01-05, Martin Møller Pedersen <traxplayer@xxxxxxxxx> wrote:

> Måske kan du bruge lufsmount via. ssh ?
> http://lufs.sourceforge.net/lufs/intro.html

Jeg har leget lidt med lufs - og var også enormt glad for den lige i
starten. Det var dog til ftpmount. Desværre har jeg også fået et par
problemer med det:
Jeg kan ikke ændre i filer på min ftpserver
Jeg kan ikke oprette nye filer med vim på min ftpserver
Jeg kan ikke overskrive eksisterende filer vha. cp elle mv

Jeg kan dog godt slette filer og kopiere andre filer ind.

Og jeg synes ikke at det virker helt godt nok til at jeg ville bruge det
på en server.

--
Sune