Re: Ændre bit rater i ogg vorbis filer...

On Thu, 6 Jan 2005, Martin Møller Pedersen wrote:

> Wow. Det er en meget høj bitrate for ogg vorbis filer. Kan du hre forskel på
> 96 kbit og noget højere ?

Næh, det tror jeg faktisk ikke. Jeg har ikke en kæft forstand på det,
tænkte bare at 256 nok var fint. Da jeg indkodede dem, var det jo til
harddisk - jeg har ikke rigtigt overvejet det nøjere...

Men i docs bruger de iøvrigt 256 kbps.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
Being comfortable with your beliefs is like being comfortable with