Re: Mandrake 10.1 - sendmail + spamassasin + cyrus imap problem

On Fri, 14 Jan 2005, Jesper K. Pedersen wrote:

> Nu er det sådan at sagen sendmail vs. "alle andre" er jeg ikke så
> interesseret i.

Helt OK, men der er ikke ret mange der bruger sendmail mere, så det er
ikke så nemt at få hjælp. I Danmark kender jeg rent faktisk kun
Flemming Kraglund, så prøv at spørg ham.

> Jeg ved godt mange siger "iiih sendmail er fuld af huller",

Det har jeg aldrig sagt. Jeg har sagt at der er blevet fundet mindst
et hul i sendmail hver måned de sidste 15 år, så nu har de nok fundet
dem alle.

> Jeg ser en stor fordel med sendmail. Jeg kender den -

hmmm, det var store ord. Måske vi skulle afholde en konkurrence mellem
dig og Kraglund om hvem der kender sendmail bedst.

/hans
Lejlighed til salg. 2 vær. på 50m² m/altan, kr. 1.150.000,-
50m til Vagabondos.
http://www.robinhus.dk/ejendom/?boligid=24935