Re: GDM hajer?

Kristian Vilmann <kvi@xxxxxxxx> wrote:

> http://www.sslug.dk/julekalender/2002/1.php3,
> afsnittet "At starte en alternativ windowmanager"
Jeg tror ikke helt det var had Jesper tænkte på

I de nyeste versioner af GDM læses gdmlisten fra en række .desktop filer
(find specs på freedesktop.org) der ligger i nogle konfigurerede
placeringer.
kik efter SessionDesktopDir i din gdm.conf (som hos mig ligger i
/etc/X11/gdm/). Der kan du se listen over biblioteker , så er det bare
at slette / tilrette filer.

I dit tilfælde vil du gerne slette alt, pånær den .desktop fil der
beskriver kde
--
Ask Holme
"Anything that happens, happens