Re: Qmail, spæring for mails, hvor subject er lig ingenting.

Kenneth Dalbjerg wrote:

Hej

Der er flere muligheder. Men du skal have patchet din qmail med QMAILQUEUE patchet, som du kan finde samme sted som qmail-qfilter(kan ikke lige huske om det er med i netqmail).

Jeg har faktisk patchet den med QMAILQUEUE, med en qmail-scanner, og ja kan kun give dig ret den æder sku maskinen.

Men det vil sige at jeg med denne løsning faktisk burde kunne konfigure mig ud af det...

Mvh Kenneth Dalbjerg

Ja. Du sætter bare QMAILQUEUE til et af de andre programmer :-)