Re: Basisbank virker nu med Mozilla

fre, 21 01 2005 kl. 15:42 +0100, skrev Kristian Nørgaard:

> Jeg kan ikke finde den nyhed...
> Et link? Et hint?

https://www.basisbank.dk/1671/system/articles/News/portalbank04/

Men måske man skal være logget på for at komme derind ....

Der står ikke noget om SUN Java, men da jeg i sommers skiftede til
basisbank.dk, fik jeg at vide, at det arbejde på en "rigtig" Java
løsning, hvor også Linux kunne være med.

Teksten er som følger:

20.01.2005 Læs om forbedringerne i netbanken   Streg

Faste overførsler
Du har nu mulighed for at ændre og slette i dine faste overførsler - og
du vil kunne se dine faste overførsler under "Fremtidige betalinger".
Det betyder, at du nu kan få et samlet overblik over dine betalinger.
Hvis du vil ændre i en eksisterende fast overførsel, skal den slettes og
oprettes på ny, derefter kan du ændre overførslen uden at slette den
først.

Mobilnøgle
Hvis du logger på banken uden nøgle - fra en anden pc end du plejer - så
kan du se dine konti. Hvis du skal betale en regning eller lign., skal
du enten hente din nøgle fra diskette eller være tilmeldt mobilnøgle
(Cafébank).
Du tilmelder dig mobilnøgle under menupunktet "Andet" og "Tilmeld
mobilnøgle".

Skift brugernavn
Hvis du ønsker at ændre dit brugernavn - det som står sammen med dit
brugernummer, når du logger på netbanken - så har du nu mulighed for det
under menupunktet "Min bank" og "Skift bruger".

Valgfri nøgleplacering
Du kan nu lægge din nøgle, på det drev du ønsker. Det gør du ved at
vælge menupunktet "Min bank" og "Nøgleadministration".

Udenlandsk overførsel
Udenlandske overførsler skal fremover oprettes direkte i netbanken og
ikke sendes pr. fax som tidligere.

Favoritkontooversigt
Hvis du har mange konti på din kontooversigt, så har du nu mulighed for
at få et bedre overblik over de vigtigste. Under menupunktet "Konti" oog
"Favoritkontooversigt" kan du lægge dine favoritkonti.

--
                           Med venlig hilsen

                                 Anders