Filtrering af udgående post i KMail

Er det muligt at få et filter udført på udgående mail i KMail, INDEN mailen er
sendt? Jeg vil gerne have en tekst indsat i subject på nogle mails, inden de
bliver sendt. Men filtrene for udgående mail i KMail er for _sent_ mail, dvs.
de bliver kørt på mail der allerede er afsendt. Hvad kan jeg gøre? Skal jeg
virkelig opsætte en SMTP server, bare for det?

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  jens@xxxxxxx
There's very little advice in men's magazines, because men don't think there's
a lot they don't know. Women do. Women want to learn. Men think, "I know what
I'm doing, just show me somebody naked."
                                                     -- Jerry Seinfield

Follow ups