Re: Ufredelig sameksistens (Fat og ext3)

> brugt 1 GB. Men så efter
> mappens filer blevet
> omdøbt til FILE000.CHK
> oplysende forslag ?
> >
> Jeg har oplevet det hvis ikke Windows unmountede
> sine drev inden man
> bootede om til Linux - det sker hvis man kører
> Hibernate i stedet for
> Shut down. Ellers skulle den unmounte hvis du lukker
> normalt.

Ditto! Den er jeg også blevet bidt af. Sørg for at det
ene OS er lukket helt ned inden du starter det andet
op - i hvert fald hvis du skal skrive til filerne på
den fremmedes disk.

Derudover har jeg aldrig oplevet problemer med fat32 -
ihvertfald ikke på diske mindre end 200 GB.

-- Jan Holst Jensen