CardMan USB 3231 og PBS

Jeg skal sende transaktioner til PBS.
Jeg har modtaget en cardman 3121 USB  chipkortlæser
samt et installationsprogram, der kun kan køre under windows.
samt et program til installation af driveren under windows.

Jeg kører Linux Debian
og har installeret Cross Over Office 3.0 til at køre Windows Explorer

Jeg har installeret Linux-driveren til chipkortlæseren.

Jeg har under Cross Over Office 3.0 installeret unsupported software:
omnikeys windows driver til cardman USB 3121:  CardMan3x21_V1_1_0_24.exe

næste skridt er at installere PBS-programmet:
SetWeb v1.52.exe
men den gør vrøvl under installationen og fortæller at den ikke har adgang til chipkortlæseren.

Er der nogen der har ideer til hvordan jeg kommer videre?

Hilsen
Ivar Tønnesen

Follow ups