Re: GRUB Boot-Splash i uxga ?

min lilo.conf (22.6.1) har disse linier i sig:

bmp-colors=1,,0,2,,0
bmp-table=125p,175p,1,15,17
bmp-timer=255p,433p,1,0,0
bitmap=/boot/sid.bmp

Sid.bmp er 640x480/16 med debian logo og text, og giver mig en
temmeligt pæn menu.
Før i tiden brugte jeg bootmagic til at skifte mellem winxp, win98 og debian.
Og så var det jeg fik nærlæst man lilo.conf

Jeg er sikker på man kan det samme med grub, dog har jeg ikke kunne
finde dokumentationen på det.

Jeg har vedhæftet min lilo.conf i tilfælde af du kan nøjes med lilo.

glædelig snevejr.

- Doc

--
Evry little box should have a pat on the back by uid 0 at least once a day
Even a tux or a beastie needs love, just like I do :o)