Re: smadret FAT tabel på flash-kort - nogen hints

Peter Toft <pto@xxxxxxxxxxx> writes:

> Jeg lurede på om det måske er muligt at rå-skanne en disk
> efter JPG-filhoveder på Linux udenom FAT-filsystemet som nok er i
> smadder. Hvis det er muligt at genskabe filerne så vil jeg gerne give
> en solid stribe humle til de/det hint som kan hjælpe mig igennem
> (hvis det er muligt).

Jeg kan ikke lige ve det hurtigt kig gennemskue ud fra dokumentationen
om det understøtter FAT, men tag et kig på
http://jbj.rapanden.dk/magicrescue/

.Henrik

--
Jacob: Because the theoreticians told me.
Prof. Vassilicos: Why do you believe theoreticians?