Hvilken Wi-Fi PCI kort med Intersil Prism chipset?

Hej,

Jeg er i gang at undersøge hvilken PCI Wi-FI kort som indenholder
"Intersil Prism chipsets"(version 2, 2.5, eller 3). Sådan kort jeg
ønsker at sætte i AP mode (se http://hostap.epitest.fi/)  og dermed
slippe for at anskafe mig "linux friendly" Linksys WRT54G ;-)

Efter læsning af host AP FAQ, og sammenligning af diværse hardware fra
edbpriser.dk og hardware listen fra
http://www.hpl.hp.com/personal/Jean_Tourrilhes/Linux/Wireless.html
jer er i tvilv hvilken PCI-kort indenholder "ægte" Prism chipset og
passende revision nummer i forbindenelse med host AP.

Hvis nogen har allerede prøvet host AP, jeg vil gerne høre hvilken
kort skal jeg vælge med evt. direkte link fra edbpriser.dk.

MVH
--
Admir Trakic
reg Debian Gnu/Linux user #99406