Re: Hjemmesider?

"ERLO" <logst@xxxxxxxxxx> writes:

> Hvilket program skal jeg lede efter når jeg vil lave hjemmesider (noget
> svarende til M frontpage ) hvad hedder det på LINUX-sprog.
> Mvh ERLO

Der er flere muligheder: Mozilla browseren kommer med en
Composer. OpenOffice har en web-mode, eller hvad man skal kalde
det. Begge er WYSIWYG som du er vant til, men ikke særlig avancerede.

Jeg har brugt OpenOffice til simple ting.

Desuden findes der editorer med HTML- og PHP-funktionalitet, men hvor
man ser koden og prøver den i et vindue ved siden af.

emacs kan alt, også dette.

Quanta Plus er sådan et værktøj specielt lavet til HTML og PHP. Den
har indbygget hjælp til begge sprog.

--
  Mogens Dybæk Christensen
  e-mail mdc at mail dot tele dot dk