Fra: Lars Brandi Jensen [mailto:larspriv@xxxxxx]
Sendt: 22. februar 2005 17:35
Til: sslug-teknik@xxxxxxxx
Emne: [TEKNIK] Terratec Cinergy 600 TV kort

Jeg har fået ovennævnte kort foræret, men har lidt problemer med at få
det til at fungere. Jeg loader saa7134, da den er komaptibel til denne.
Men der sker ikke rigtig noget på MythTV. Er der nogen hjælp at hente ?
De vejledninger jeg kan finde er til Hauppauge, og dem kan jeg ikke
rigtig få noget ud af.

Lars Brandi Jensen

Follow ups