Re: TV-out på matrox g550

On Thu, Mar 03, 2005 at 12:26:52AM +0100, Allan Nielsen wrote:
> Jeg ved at fjernsynet understøtter svideo, (har testet det med en anden
> computer)

Ja så er det jo ikke problemet.

> Har rodet med det uden held.

Det er nok noget af det eneste jeg kan komme på så. Beklager.

> Jeg syntes desværer ikke rigtig at det fører til nogen, er der mulighed
> for at kører tv-out uden brug af frame buffer, det ville da være et
> forsøg værd.

Jeg kender ikke til nogen anden måde. Ikke engang med binære drivere fra
Matrox skulle det virke, da Matrox driverne optimeret til G550 ikke er
lavet til Linux, kun G400 og tidligere. (Så vidt jeg husker ihvertfald,
ret mig hvis jeg tager fejl).

--
Anders
PGPKey: http://random.sks.keyserver.penguin.de:11371/pks/lookup?op=get&search=0xD4DEFED0