Hardware til hjemmeserver uden bevægelige dele?

Hej alle, jeg er efterhånden ved at blive godt og grundigt træt af min hardware; jeg har to næsten identiske computere som jeg nu har kørt med som servere igennem et stykke tid, og de har begge været omtrent lige ustabile.

Nu vil jeg så gerne have noget nyt hardware, så mit "vedligeholdelses forbrug" kan blive minimeret.

De eneste krav der skal gøre sig gældende er:
- Det skal kunne fungere upåklageligt med en stable Debian (ingen kerne-rekompilering) - Det skal kun køre tekst-mode, så grafikkortet er irrelevant; det samme er lydkort. - Det skal helst have så få bevægelige dele som muligt; allerhelst kun harddisken - USB (helt 2.0) skal være understøttet så jeg kan kommunikere med eksterne harddiske og min UPS
- Det skal ikke være alt for dyrt :-)

Nogen der har erfaring med hardware "der bare virker"?

Med venlig hilsen Preben

Follow ups