Re: Nokia og Linux ? fu.. sh.. /&%&¤#&%#

Peter Maersk-Moller wrote:

Hej Frank.

Frank Nørvig wrote:

Peter Maersk-Moller wrote:

Er der nogen der kender en løsning, der virker med Linux, Nokia
og Gnokii så man kan sende og modtage SMS og bruge modem'et ?
Jeg glemte lige at fortælle, at det helst skulle være en telefonmodel
og kabelmodel man rent faktisk kan købe idag ? Og helst gerne for
et rimeligt beløb.

Jeg bruger uden problemer Gnokii og en Nokia 8210 på min server til at
sende og modtage SMS. Har dog ikke prøvet modemet.
Jeg har før set 8210 inkl. datakabel for ingen penge i Den Blå Avis.

Tak for tippet. Jeg ville dog helst have en løsning, der virker med
en telefon man kan købe i dag - ikke som brugt men som ny.

--PMM

Min SonyEricsson T68 er godt nok gammel, men den virker godt med Linux. Jeg bruger dog ikke gnokii.

Og så kan man da ikke støtte Nokia - de er nok den europæiske virksomhed der har flest software patenter.

--
med venlig hilsen / best regards

Henrik Bork Steffensen